Bezorgen en retouren

Bezorgen of afhalen

geWOON! bezorgt je bestelling via postNL. We zijn momenteel werkzaam op maandag, woensdag en vrijdag. Bij ontvangst van de bestelling en de betaling versturen we het product op één van deze dagen.

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen? Dan probeert postNL het nog 2 keer. Mocht er dan geen gehoor zijn, zal het pakket bezorgd worden bij de buren of het postkantoor. Bij het postkantoor is de bestelling tot 2 weken na aflevering op te halen.

Je kunt natuurlijk ook het product ophalen bij onze winkel in Kampen. Deze is te vinden op de Oudestraat 78.

 

Voorwaarden retouren en ruilen

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na levering retourneren of ruilen in de winkel. Voor retourneren of ruilen gelden de volgende voorwaarden:

  • Het product is niet beschadigd
  • Binnen 14 dagen na levering geretourneerd
  • Op maat gemaakte producten worden niet retour genomen
  • Wanneer het product defect is moet dit binnen 24 uur na ontvangst kenbaar gemaakt worden aan onze klantenservice met ‘indien mogelijk’ een afbeelding waarop de schade te zien is.
  • Het aankoopbedrag en de verzendkosten van de levering krijg je retour. De verzendkostenkosten voor het retourneren dienen door jou voldaan te worden

 

Retourneren en ruilen in de winkel

  • Ga met de bestelling, de factuur en het retourformulier naar de winkel
  • Geef deze af bij de kassa
  • De bestelling wordt verrekend met het aankoopbedrag of je krijgt het bedrag retour
  • Je betaalt geen retourkosten

 

Retourneren per post of pakketservice

  • De kosten voor het retourneren dienen door jou voldaan te worden
  • Vul het retourformulier volledig in
  • Verstuur het pakket in de originele doos
  • Indien je bestelling door ons is ontvangen, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging
  • Binnen 14 dagen na het krijgen van de ontvangstbevestiging krijg je het aankoopbedrag+kosten van een standaardverzending teruggestort
  • Mocht je binnen 14 dagen geen ontvangstbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice

 

Bestelling annuleren

Het annuleren van een bestelling kan door contact op te nemen met de klantenservice. Vermeld hierbij ook het bestelnummer.

" was added to wishlist